torsdag 31. mars 2011

Girls just wanna have fun!

Siden Bjørn ikke ville være med på Maria Mena konsert, spurte jeg en venninne om hun ville bli med. Dette er den jente jeg ser veldig opp til, og koser meg skikkelig sammen med. Men siden hun har tre barn og masse annet å holde på med, er det ikke alltid så lett å finne tid.


Da Maria sa ja til å bli  med på konserten, følte jeg meg slik:







































Grunnen til at jeg ser så opp til Maria, er at hun er så utrolig tøff. Hun er ikke en dolle, men veldig vakker, pluss at hun er rett på sak, og kul. Hun er sterkt imot urettferdighet (det er jo alle, men ikke gjør noe med det) og hun er en god venn. Hun har tre unger, og er en god mor. Så trener hun hver dag! Hjelpe meg... 
Hadde det eksistert superhelter i denne verden, er jeg sikker på at Maria hadde vært en av dem.



Super-Maria!
























Jeg og Maria spurte med et par venninner til. Det er også superflotte jenter. Det skulle bli så bra! Jeg kunne nesten ikke sitte stille. Så etter noen dager med ukontrollert lykke, fikk jeg plutselig litt prestasjonsangst. Det er tydelig at det ikke er ofte jeg er på en girls night out. 
Hva skulle jeg ha på meg!?!?! Jeg hadde jo ingenting i skapet.





























Skulle jeg gå for sofistikert, flyvertinne-look med stram hestehale?



























Eller mer pyntet galla-look med volum i håret?



























Det hadde nok blitt for mye. Hva med å rette håret, og gå for casual-look?





























Etter å ha rotet i skapet langt om lenge fant jeg vinneren! Kjole fra indiska:







(Huff, nå følte jeg meg litt som en rosa-blogger.... "And todays outfit iiiiiiis funky striped dress from INDISKA!!" Hehehe..)


















Klappet og klar danset jeg bort til Frk. Larsen der vi skulle møtes. Jeg var i himmelen. :-)  (Hvis du lurer på hvorfor jeg har så rosa kinn på alle bildene, er det ikke fordi jeg bruker rouge, men fordi jeg alltid blir så rød i kinnene når jeg er oppspilt!)











Etter et par glass vin var vi på Maria Mena konsert! Alle i salen omtrent var jenter. Og Maria Mena holdt en
fantastisk konsert. 




































Jeg dummet meg nesten ikke ut engang. Det var jeg litt stolt av. Det eneste som skjedde var at Maria Mena trodde jeg viste finger til henne fra publikum. Det var en misforståelse. 

Dette skjedde:
Maria Mena fortalte litt om hva som lå bak hver låt før hun sang dem. Jeg følger med på bloggen til Maria Mena og visste derfor at hun nylig er blitt forlovet. Idét hun snakket om en sang hun skrev fordi hun hadde møtt "den rette", strakk jeg opp hånden for å peke på ringefingeren min, for å vise til hennes nye forlovelsesring. Var det smart? Nei. Hvorfor gjorde jeg det? Vet ikke.

De to sekundene hun bare stirret på meg, føltes ut som en evighet. Jeg tok raskt ned hendene igjen og gjemte dem bak ryggen.





















Jeg får helt frysninger når jeg tenker på det. 



















































Heldigvis forstod Maria Mena min idiotiske gest, og sa: "Shit..! Haha.. Jeg trodde du viste finger til meg! Men ja, jeg ER forlovet...!!!"




Alt i alt, en virkelig FANTASTISK kveld.
Og jeg vil få takke mine skjønne venninner som ble med ut. Håper det ikke er lenge til neste gang :-)))
















PS: Jeg vet at dere ikke ligner noe særlig, det er ikke sikkert dere klarer å se hvem som er hvem engang :-D Hehehe.. Håper dere ikke blir fornærmet, jeg gjorde mitt beste.. Hehe.. :-)





12 kommentarer:

  1. Hahahahaha!! Sinnsykt bra!!!! :)

    SvarSlett
  2. Bra du ikke valgte flyvertinne-looken. :) Du er så skjønn. Ser for meg at du ble liiiiitt rød i ansiktet da Maria trodde du viste henne fingeren. :)

    SvarSlett
  3. Jeg ler!! så detaljrikt og utrolig vittig!! og en aldri så liten ego-boost - super maria, that's me :-D ser veldig opp til deg også, Karoline - alt du klarer å sjonglere av plikter, og i tillegg byr så vanvittig på deg selv! DIGGER DEG!! <3<3<3

    SvarSlett
  4. Du har noen fantastiske tegninger Karoline, og en kjempefin fortellerstil. Maria må føle seg beæret etter en slik omtale. Lykke til videre med hippi Pernille. Artig lesing.

    SvarSlett
  5. hahaha! helt fantastisk morsomt!

    SvarSlett
  6. beæret, ja , er du gal! ble jo rørt, rett og slett:')

    SvarSlett
  7. hahaha... jeg skjønte at du ikke viste finger.. var bare litt morsomt;) takk for fin tegning av meg.. greit om jeg bruker den på bloggen min? klem fra maria ;)

    SvarSlett
  8. Du skriver jo bare om deg selv, og det du finner på i hverdagen. Det eneste som er forskjellig på deg og andre bloggere, er tegningene...

    SvarSlett
  9. Tuuusen takk for alle hyggelige kommentarer!! It's too much! :-)

    Så gøy at du tok en kikk også, Maria Mena! Wohoo! Selvfølgelig kan du bruke tegningen :-D :-)) Jeg er beæret :-)

    SvarSlett
  10. Herlig at du ikke trengte HippiPernille denne gangen Karoline. ;D

    SvarSlett
  11. hahah :) gøy!!
    Så ut som du koste deg masse :)
    flink du e ;) klem Marita :D

    SvarSlett