torsdag 24. mars 2011

BasillAttack!!

Aaaarrrhhh… Jeg hater å være forkjøla! Først var Bjørn syk, så Emilia.. Men med mitt superfantastiske immunforsvar, var jeg sikker på at jeg skulle slippe unna denne gangen også. Men den gang ei. Jeg fikk forkjølelsen BIG TIME!!! Jeg liker IKKE å ta meg fri fra jobb fordi noen grønne basiller insisterer på å knerte alt som funker i kroppen min.. Og når det føles ut som hodet mitt skulle eksplodere hver gang jeg hostet eller nøys. Heldigvis skjedde ikke det.. Det hadde ikke blitt noe vakkert syn..

Slik har jeg følt meg de siste par dagene. Med papir stappet opp i neseborene, og en do-rull aldri mer enn 1 meter unna. Nesesprayen og paracet ble mine beste venner.









































Hippie-Pernille elsker naturen (det bør forresten alle gjøre!!!), og hun har brukt mange timer på å forske på forskjellige planter og blomster. Hun har funnet en spesiell blomst man bare trenger på lukte på, for å bli kvitt forkjølelse. Hun og alle andre hun kjenner i Hippie-Pernille-verden, blir derfor aldri syke.




Det er som hun sier:

The Nature has it all.





8 kommentarer:

  1. "Jeg liker IKKE å ta meg fri fra jobb fordi noen grønne basiller insisterer på å knerte alt som funker i kroppen min.." HAHAHAHA! Elsker bloggen din, kjære søstu! :-D

    SvarSlett
  2. Hehe.. Tusen takk!! Og jeg elsker DEG!! <3 <3

    SvarSlett
  3. Hihihihiii, litt groteskt det ene bildet da, sprengt hode, men skjønner åssen det føles, hahah. :D God bedring!

    SvarSlett
  4. Tusen takk Samane.. Hehehe <3 Ja, det var akkurat sånn det føltes ut :-))

    SvarSlett
  5. hahaha, Karoline du er genial :D

    SvarSlett
  6. Stakkars hodet ditt. Skikkelig eksplosjon.....
    He he - Må være spennende prpgram på TVn. ;-?

    SvarSlett
  7. Kule tegninger altså -bare sjekk de uttrykka..
    Hilsen fan

    SvarSlett