fredag 18. mars 2011

SURPRISE!!!

Det var nok flere med meg som fikk lettere sjokk i dag! 

Jeg våknet av alarmen på mobilen min som vanlig kl 05.15. Det er så vidt jeg klarer å stå opp, for jeg er alltid så utrolig trøtt om morgenene. Etter at jeg hadde pusset tenne og kledd meg til jobb, sto jeg på kjøkkenet og oppdaget noe helt VANVITTIG! Jeg måtte holde meg fast med begge hender for ikke å falle bakover og slå lokkene mine i kjøkkengulvet.
Det SNØØØR!! Jeg hater snø.. Helt ærlig. Jeg kan ikke stå på ski, og jeg kan ikke fordra å bruke mye penger på vintersko hvert år.. Nå var jo all snøen smeltet og det var meningen at det skulle bli VÅR <3  


Slik startet dagen min:

                                                                                                                                                                                   

                                                                                                                        












WRÆÆÆÆÆÆL!!!






Jeg måtte til og med dobbeltsjekke kalenderen. Med alt det som skjer i mitt hode, er det ikke alltid alt stemmer, men jeg hadde rett!! Det var 18.MARS!!







Samtidig i Hippie-Pernille verden..!!! Jeg er helt grønn av misunnelse!! Sjekk det ansiktsutrykket hennes..
"IN YOUR FACE!!"-ansikstutrykket!

























13 kommentarer:

  1. Du er jo kjempe flink... :)
    hehe.. fast leser sier jeg bare ;)
    ---- Marita ----

    SvarSlett
  2. Kjempetøffe tegninger! Sitter bare med et stort glis og leser for du skriver så bra. MEN jeg kan ikke fordra uttrykket til hippie Pernille i dag.. JEG VIL OGSÅ LIGGE I HENGEKØYE MED PARAPLYDRINK!! ;)

    SvarSlett
  3. Jeg ler til jeg griner!
    Du er så flink Karoline!

    SvarSlett
  4. monica strandmyr18. mars 2011 kl. 14:46

    herliland....jeg er asse sååå imponert!!!!:))) gudd så flink du er:))) blitt hekta på bloggen din jeg:) gleder mej til å følge me videre om va som sjer i din spennende lille verden;)

    SvarSlett
  5. haha - så morsomt! elsker bloggen din, flinke deg!!

    SvarSlett
  6. Fint å flytte inn i Hippie-
    Pernille sin verden når realitetene blir for harde...... ;-)
    snakket m en venninne i dag som husket snø den 18. Mai :-/

    SvarSlett
  7. Det er så gøy å følge med hva som foregår inni hodet ditt. :-D Liker når det er mange tegninger, de er så morsomme. Du er kjempeflink. Hilsen superfan

    SvarSlett
  8. Nå syns jeg Hippie-Pernille var ganske så ekkel! Det snør her også i dag... LEI AV SNØ OG KALDT!

    Men bloggen din er genial, Kinge :-*

    SvarSlett
  9. Tuuusen takk for superkoselige kommentarer!! Jeg blir så glad inni meg når jeg leser det dere skriver! :-D :-D It keeps me going :-)

    SvarSlett
  10. Unni Synnøve selveste Rosland19. mars 2011 kl. 17:49

    hahaha... så vittig.:))) men lille venn,dette er ikke uvanlig,spessielt ikke i mars,trøsten er at det aldri ligger lenge.:D Løpet av dagen var alt borte vekk..:)) kos fra svigers/unni..

    SvarSlett
  11. Du er så sjov!!

    SvarSlett
  12. Utrolig kul blogg!Digger!!!!

    SvarSlett
  13. Så flink du er til å skrive!! kjempekul blogg som jeg kommer til å lese ofte, du må bare oppdatere mer :) blir jo avhengig.. haha

    SvarSlett