fredag 11. mars 2011

Kjøkkenfobi!

I dag skal jeg ha noen få jenter over på besøk. Jeg gleder meg skikkelig!! Jeg snakket med min søster, Marianne, på telefonen og hun foreslo at jeg kunne bake sånn brownies som hun hun har på bakebloggen sin (http://ohmysweetness.com ). Hun sa den var kjempeenkel å bake og at den smaker kjempegodt! Det tviler jeg ikke på, men jeg har et sørgelig tilfelle av kjøkkenfobi og VET at resultatet ville bli mislykket. Nå høres jeg pessimistisk ut, men jeg er virkelig ikke det, jeg er realistisk… - Spør mannen min! Han vil komme til å skrive under på det, med to streker under svaret!!
På det med baking er jeg og Marianne helt forskjellige, hun er dronninga og jeg er narren. Jeg ser for meg at resultatet ville bli noe slik som dette:




















Hippie-Pernille har til forskjell fra meg vunnet en PRIS for sin enormt store og velskmakende kake. Hun er ekstremt dyktig til å bake, nesten like god som Marianne.





































Jeg regner med at jeg bare lager noe smoothie til jentene som kommer til meg ikveld. Det er faktisk noe jeg fant ut igår at jeg klarer å lage!! Yay!! :-)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar