onsdag 9. mars 2011

Sjokoladesorg.

Min store sorg for tiden er at jeg har vært nødt til å ta avskjed med en av mine beste venner… Sjokolade.. 
Etter jeg giftet meg i 2009 har vekten min gått opp noe helt vanvittig. Jeg sier ikke at jeg er feit, men i forhold til hva jeg veide før, er dette nærmest en tragedie! Jeg passer ikke klærne mine lenger, og jeg får sjokk hver gang jeg ser et bilde av meg selv, eller går forbi speilet.

Før kunne jeg spise og drikke hva som helst uten å trenge å tenke på vekten. Jeg synes alle som var opptatt av vekt, tydelig hadde for lite annet å tenke på her i verden, noen kilo fra eller til betyr ingenting, tenkte jeg… Men nå er jeg en av dem!! Oh noo!

Hver gang jeg er i matbutikk er det alltid noe inni meg som dras til Melkesjokolade reolen. Noe inni meg prøver alltid å gjenforene det vennskapet vi en gang hadde. Jeg og Sjokoladen.  Jeg må klype meg i magen for å få styrke til å forlate reolene. Først da forstår jeg hvorfor det var at jeg slo opp med Sjokolade.


      




















Hippie-Pernille er så heldig at hun har et hus med to rør som konstant fyller på med sjokolade i sjokoladerommet hennes. Her får Hippie-Pernille badet rundt og spist så mye hun vil.. Det skulle jeg også gjerne kunnet gjøre...


                                                                                   

5 kommentarer:

  1. Du er så fantastisk talentfull! Elsker bildene dine! :-D

    SvarSlett
  2. Aaaww!! Så skjønn du er, Marianne! Tuuusen takk for komplimentet! <3

    SvarSlett
  3. Hehe godt det er flere som må ha lagt vennskapet med sjokoladen på hylla ;) Flink du er til å tegne og skrive altså <3

    SvarSlett
  4. Nikita Madeleine20. mars 2011 kl. 13:34

    Haaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Så UTROLIG morsom du er Karoline. Og for en selvironi, og heeerlig humor... Jeg pleier ikke lese blogger ogsånn, men kom over denne, og så fantastisk bra. Denne må jeg fortsette å lese tror jeg. Tommel opp for deg! :)

    SvarSlett
  5. Hehehe.. Så koselig at du synes det, Madeleine!! Ja, jeg bare tøyser bare masse og har det litt gøy på min egen bekostning :-) Hehe..

    SvarSlett